poniedziałek, 29 listopada 2010

pierwszy. :)

Ostatnio zrobiłam się bardziej systematyczna, zdałam sobie sprawę że muszę mieć wszystko poukładane i dopięte na ostatni guzik, bo inaczej nie bd mogła spać spokojnie.. I to jak najbardziej się opłaca. Jutro dzień w miarę luźny ale od środy zaczną się męczarnie.. 9h lekcji, idzie zwariować. Ale myślmy pozytywnie.. to kiedyś nam się 'przyda' HAHA

Zostałam poproszona o założenie tego Bloga, przez osoby anonimowe..
a więc będę tu dla was opisywać jak lecą moje dni, od czasu do czasu wstawiać jakieś outfit'y, załączać obrazki różnych rzeczy, które mi wpadły w oko i oczywiście dodawać moje ulubione cytaty, jak prosiliście. :* zacznę od następnej notki :):*
Pozdrawiam.

5 komentarzy:

  1. w końcu załozyłaś ; **
    czekam na kolejne notki ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie dodawaj dodawaj swoje cytaciki ; ) kocham je czytać <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś cudna ;DD:DD;DDD:D;***

    OdpowiedzUsuń
  4. doczekaliśmy się bloga ;* czekamy na notki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedługo postaram się coś dodać, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń